Добри практики

Добрите истории на 2016та

Добрите истории на 2016та

Всяка година, нашите партньори от Learning to Give споделят някои от успешните си истории. Ето няколко от изминалата 2016та година:

История 1 – Г-жа Дейвис работи с 7 и 8 класове в основно училище Алън в Северна Каролина. Учениците и са учили за емпатията и по-конкретно са работили върху урок, който поставя акцент върху емпатията върху възрастни хора.

С няколко адаптации на урока (нещо, което програмата насърчава), учениците са решили да направят лични, ръчно изработени подаръци, които да подарят на възрастните. Те написали ръчно мисли върху плат и направили възглавници, които занесли на възрастните хора. Учениците също са направили писмо и брошура, за да повишат осведомеността на връзстниците си за това, колко е важно общуването с възрастните в общността. Работата по проекта е започнала с проучване на инстуции и организации, в които живеят възрастни самотни хора. След това учениците а се свързали с директорите, за да видят, дали от другата страна има интерес и нужда от доброволци. „Чрез този проект, децата са развили комуникационните си умения, както и са научили колко е важно да четат написаните от тях писма и да как да ги редактират“, казва г-жа Дейвис. Докато учениците са помагали на възрастните в ежедневните им задачи и дейности, те са приемали и съвети от техните нови приятели затова, как да бъдат бъдат по-добри и грижовни.

История 2 – г-жа Харт е чуителка по биология в гимназия Касъл в Индиана. Те е провела урок на тема застъпничество.

“Обучението във филантропия развива младите и насърчава поведение свързано с благотворителността“, казва г-жа Харт. „То ги овластява да предприемат доброволчески действия в полза на общността.“ Учениците са проучили как съжителстват хората и животните в тяхната общност. Класът е избрал организация и са разработили стратегия, за да привлекат другите да припознаят каузата на тази организация, чрез писма. Докато са били на посещение в Bluegrass Wildlife Preserve, уениците са имали възможност да преживеят и да реагират на проблеми свързани с опазването на околната среда от първа ръка.

История 3- 9ти и 10ти клас на г-жа Фаунд от Академия Брустър в Ню Хемпшир са били вдъхновени от урок свързан с проучването на потребноститев общността.

Учениците на г-жа Фаунд са планирали, обсъждали и провели смислено три часово събитие пълно с игри и дейности за деца с интелектуални затруднения и затруднения в развитието. Играли са кикбол, туистър, играта на музикалните столове и др. Организирали са дейности за ръчна изработка на сувенири и предмети.

„Това събитие беше изключително вълнуващо и въздействащо за учениците, които го посетиха“, казва г-жа Фаунд. „Някои от учениците питаха, кога ще правим това отново и потвърдиха, че им е било много задавно“. Този проект направи сериозно впечатление на децата. Децата разбраха какво е емпатия и подобриха комуникационните си умения за работа с хора с уврежания. Не на последно място учениците са имали възможност да наблюдават от първа ръка личното развитие на тези деца.

Източник: Learning to Give

© Всички права запазени 2017 @ Learningtogive.bg