Намерете урок

Различните от мен
Категория: Доброволчество, Здраве, Личностно развитие, Общност, Уроци Клас: 6

„ Няма нищо по-страшно от самия страх“-  Френсис Бейкън Бях впечатлена от книжка, която получих „Приказка за приятелството“. Тя бе свързана с 21 март- Международен ден на хора със синдром на Даун. Реших да запозная и моите ученици с тази тема. ...

Гражданска активност
Категория: Лидерство, Общност Клас: 9

Учениците се информират от различни източници за живота и работата на Мартин Лутър Кинг. Те се запознават с неговите идеи за работа в полза на обществото и за идеята да се прави добро за другите. Учениците научават, че дейността в полза на обществото и стъпките за подобряването на състоянието му, предприети...

Здрави млади хора, здрава общност
Категория: Здраве, Общност Клас: 9

Учениците изучават компонентите на балансираната диета и следят хранителния и тренировъчния си режим за определен период от време. Определят каква е наличността на здравословни храни в училище, в квартала и у дома. Четат и дискутират статии в медиите за влиянието на начина на хранене върху спортните постижения. ...

Помощ при бедствия – сила, щедрост и лидерство!
Категория: Доброволчество, Общност, Филантропия Клас: 11

Учениците ще изследват ситуации, породени от природни бедствия, и ще дават примери на помощта, оказана в опит да се помогне на пострадалото население, изследвайки ролята на различните сектори в посрещането на потребностите. Учениците могат да участват в кампания по набирането на вещи и ще научат за организации, за които те могат...

Насилие и нарушаване на човешки права
Категория: гражданско общество, Общност Клас: 11

Учениците ще дефинират упражняването на насилие и ще опишат последствията за потърпевшите, свидетелите и цялата общност. Те ще разберат, че упражняването на насилие е въпрос, свързан с гражданските права, и следва да бъде решен, за да може общността, в която живеят, да бъде безопасна за всички. В рамките на тази тема...

Ресурси и потребности
Категория: Общност Клас: 8

Учениците ще се запознаят с различните видове ресурси и ще бъдат насърчени да помислят и предложат как да се използват ресурсите, с които разполагат, за да се решат потребности/проблеми в общността, училището, квартала или обществото. ...

Кой е включен, кой е изключен?
Категория: гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците ще помислят за това какво означава да си изключен или незачитан в общността и ще разработят изследване за климата в училище, за да идентифицират отделните лица или групи в училищната общност, които се чувстват изключени или незачитани.   Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

Какво е да си бежанец?
Категория: гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците научават защо хората бягат от домовете си и какво други отделни лица и организации с нестопанска цел правят, за да оказват подкрепа на тези уязвими хора и да им помагат да изградят отново живота си. С помощта на видео филм учениците добиват представа какъв е животът на бежанците, с какво...

Несигурност за прехраната
Категория: Бедност, Дарителство, Общност Клас: 3

Учениците дефинират нередовното и недостатъчно хранене и оскъдните ресурси. Предлагат различни решения, за да споделят недостатъчен ресурс. Работят по групи и обсъждат как да се грижат добре за оскъдните ресурси като например храна, вода и гориво. След това обсъждат как един или друг наш избор влияе на опазване на ресурсите.     Продължителност:...

Внасяне на положителна промяна в общността
Категория: гражданско общество, Доброволчество, Общност Клас: 3

Учениците посещават/идентифицират места в общността, може и самото училище, за да определят потребностите, които трябва да бъдат задоволени, както и как те самите могат да помогнат за това.   Продължителност: Две занятия по 40 минути. ...

© Всички права запазени 2018 @ Learningtogive.bg