Намерете урок

Кой ще бъда утре?
Категория: Личностно развитие, НПО, бизнес, държава Клас: 12

Учениците ще набележат професии според своя сектор на икономиката и ще опишат четири важни характеристики, сред които ролята им по отношение на стиловете ни на комуникация. ...

Кариера в нестопанския сектор
Категория: Личностно развитие Клас: 12

Учениците ще направят разлика между организация със стопанска цел и организация с нестопанска цел. Те ще идентифицират и ще се разделят с някои от митовете, свързани с работа в нестопанския сектор. Като използват интернет, учениците ще проучат възможностите за кариерно развитие в организации с нестопанска цел, както и уменията необходими за...

Кой работи за организациите с нестопанска цел?
Категория: Личностно развитие Клас: 8

Учениците ще разберат за различни възможности за работа в нестопанския сектор и ще идентифицират хората от общността, които работят в такива организации. ...

Добрите дела и ние: нашите права
Категория: гражданско общество, Личностно развитие Клас: 8

Учениците ще осъзнаят и разберат понятия като „равнопоставеност“, „справедливост“, „толерантност“ и „равенство“ като жизненоважни основни идеи/елементи, необходими за съществуването на гражданското общество. Учениците ще научат за нарушенията на правата на  децата и ще разсъждават върху примери за добри дела и колективни действия в полза на общото благо. ...

Училището е затворено
Категория: гражданско общество, Личностно развитие Клас: 9

Учениците проучват какви ще са последствията за тях, за обществото и за света, ако правителството не осигурява образование на децата. ...

Основни демократични ценности
Категория: гражданско общество, Личностно развитие Клас: 3, 4, 5

Този урок ще даде представа на децата какво представляват основните демократични ценности, защо те са важни за всички хора – малки и големи, и как в контекста на формулирането им ние осъзнаваме значението и важността на това правилата да бъдат спазвани. Учениците ще съпоставят правилата, които са установени у дома и в...

Кой е включен, кой е изключен?
Категория: гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците ще помислят за това какво означава да си изключен или незачитан в общността и ще разработят изследване за климата в училище, за да идентифицират отделните лица или групи в училищната общност, които се чувстват изключени или незачитани.   Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

Какво е да си бежанец?
Категория: гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците научават защо хората бягат от домовете си и какво други отделни лица и организации с нестопанска цел правят, за да оказват подкрепа на тези уязвими хора и да им помагат да изградят отново живота си. С помощта на видео филм учениците добиват представа какъв е животът на бежанците, с какво...

Трябва ли всички деца да ходят на училище
Категория: Доброволчество, Личностно развитие Клас: 3

Учениците изследват въпроса за образованието като право, до което не всеки има достъп. Планират и изпълнят доброволчески проект, за да помогнат повече хора да имат достъп до образование. Продължителност: две занятия от 40 минути ...

Права и привилегии
Категория: гражданско общество, Личностно развитие Клас: 3

Учениците участват в игра, чрез която се запознават с разликата между права и привилегии и която тества предположенията им относно основните права. Те получават знания за образованието като право, което не е достъпно за всеки. Продължителност: eдно занятие от 40 минути. ...

© Всички права запазени 2017 @ Learningtogive.bg