Намерете урок

Да се запознаем с филантропията
Категория: Филантропия Клас: 8

Целта на този урок е учениците да разберат какво представлява филантропията. ...

Основни демократични ценности
Категория: гражданско общество, Личностно развитие Клас: 3, 4, 5

Този урок ще даде представа на децата какво представляват основните демократични ценности, защо те са важни за всички хора – малки и големи, и как в контекста на формулирането им ние осъзнаваме значението и важността на това правилата да бъдат спазвани. Учениците ще съпоставят правилата, които са установени у дома и в...

Уважаеми филантропи,…
Категория: Филантропия Клас: 9, 10

Учениците правят разлика между „филантроп“ и „известна личност“; запознават се дейността на филантроп и пишат официално писмо до него/нея; съставят въпроси, които спомагат за по-лесното разбиране на мотивацията на филантропите да работят за общото благо.  Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

Представяме ви…
Категория: Дарителство, Филантропия Клас: 10

Учениците по групи изготвят и представят мултимедийна презентация за избран от тях филантроп, който с действията си е направил света по-добро място за живеене; оценяват по зададени критерии презентациите на съучениците си.  Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

Литературен портрет на …
Категория: Дарителство, Филантропия Клас: 10

Учениците представят по креативен начин синтезирана биографична информация за филантропи и дарители. Урокът е част от цялостната тема за идентифициране и запознаване с дейността на филантропи от миналото и съвремието. Конкретният продукт от този урок е портрет на избрани дарители в мерена или немерена реч.  Продължителност: Едно занятие от 40 мин. ...

Къде отиват парите
Категория: Пари, бюджет, управление на средства Клас: 10

Учениците ще разберат начините, по които парите могат да се използват: харчене, спестяване, инвестиране и даряване. Ще разберат колко е важно финансите да се планират разумно, за да се избегнат ненужни дефицити, огромни дългове и лоши кредити. Продължителност: 2 занятия от 40 минути ...

Кой е включен, кой е изключен?
Категория: гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците ще помислят за това какво означава да си изключен или незачитан в общността и ще разработят изследване за климата в училище, за да идентифицират отделните лица или групи в училищната общност, които се чувстват изключени или незачитани.   Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

Какво е да си бежанец?
Категория: гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците научават защо хората бягат от домовете си и какво други отделни лица и организации с нестопанска цел правят, за да оказват подкрепа на тези уязвими хора и да им помагат да изградят отново живота си. С помощта на видео филм учениците добиват представа какъв е животът на бежанците, с какво...

Трябва ли всички деца да ходят на училище
Категория: Доброволчество, Личностно развитие Клас: 3

Учениците изследват въпроса за образованието като право, до което не всеки има достъп. Планират и изпълнят доброволчески проект, за да помогнат повече хора да имат достъп до образование. Продължителност: две занятия от 40 минути ...

Несигурност за прехраната
Категория: Бедност, Дарителство, Общност Клас: 3

Учениците дефинират нередовното и недостатъчно хранене и оскъдните ресурси. Предлагат различни решения, за да споделят недостатъчен ресурс. Работят по групи и обсъждат как да се грижат добре за оскъдните ресурси като например храна, вода и гориво. След това обсъждат как един или друг наш избор влияе на опазване на ресурсите.     Продължителност:...

© Всички права запазени 2018 @ Learningtogive.bg