Добри практики

Акомодациите в класната стая и Теорията „Тhe 4 Cs“

Активност  от типа на разходка в коридорa няколко пъти на ден, може да е достатъчна за едно дете, за да успее да запази концентрация в класна стая с още 23 деца. За друго дете, може съвсем да не стига. Също така нека не забравяме, че някои деца биха могли да имат и трудности с преработката на информацията от средата – някои се превъзбуждат, а други стават летаргични. Децата, които са твърде спокойни и летаргични могат да са разсеяни, но да не го показват с движения – обикновено можете да ги видите отпуснати на някой чин в задната част на класната стая... Научи повече

Часове по добро в 10 български училища

Над 320 деца в 10 български училища се учат на дарителство и добродетели. От началото на учебната година досега са проведени над 100 урока. Идеята е на американска организация, която успешно е въвела програмата в училища в Съединените щати. Български дарителски форум въведе проекта и у нас като част от общата учебна програма в училищата.

ИВА ТАРАЛЕЖКОВА, ПРЕДС. НА УС „ФОРУМ ГРАЖДАНСКО УЧАСТИЕ“

„Здравейте, 4 Б клас! Днес ще си поговорим за едни организации, които се опитват да правят неща със и за хората“.

Така започна урокът за това какво представляват неправителствените организация и с какви дейности се занимават най-често . Децата са възпитанции... Научи повече

© Всички права запазени 2017 @ Learningtogive.bg