Добри практики

Как часовете за дарителство се превръщат в часове за живота

В Трявна, в СУ „Петко Р. Славейков“ тече урок за доброволчеството сред деветокласници. Темата е свързана с това какво мотивира човек да доброволства и как самите те могат да бъдат доброволци. Класът е смесен – ромски и български деца, които разсъждават в какво са добри и как със своите умения могат да помагат на другите. За лектора, който гостува, е истински шок да осъзнае – част от децата са категорично убедени, че не са добри в нищо. След дълъг опит да бъдат извадени „на светло” техните силни страни, някои все пак се досещат – „Ако обичам да се лакирам и се... Научи повече

Влиянието на проектно-базираното образование върху успеваемостта на учениците

Учени от Мичиган твърдят, че проектно-базираното образование в по-бедните общности може да даде значим принос в социалните науки и функционалната грамотност

Вдига ли се успехът на ученика от проектно-базираното образование? Ако сте имали някакво съприкосновение с този метод, този въпрос безспорно е възниквал. През последните няколко години като анализатори на образованието от Университета в Мичиган, ние сме работили за изясняване на въпроса изследвайки въздействието на този метод върху социалните науки и някои аспекти на общото ниво на грамотност при второкласници. Инициативата носи следното наименование: Проектно-базиран подход към грамотност и гражданско образование.

За изследването
В наблюдението включихме на случаен принцип учители в две групи... Научи повече

© Всички права запазени 2018 @ Learningtogive.bg