Насърчаване на учениците да разберат, че да бъдем в група изисква да работим заедно, да се разбираме, да разрешаваме конфликтите и заедно да се забавляваме.
Учениците разгледаха свои рисунки от втори клас, които рисуваха в екип. Това повиши емоционалната атмосфера. Учениците си спомниха как са стигнали до съответната идея и нейното изпълнение. Разгледахме снимки от последния урок – състезание в парка, за предходната учебна година, в която те трябваше да работят в група.Припомнихме значението на ,,вълшебните думи“ от речевия етикет. Разделих ги на групи, в които да отговорят на въпросите: Как успяхме с общата работа? и Какво да направим, за да бъдем успешни като третокласници?
След емоционални дискусии учениците обобщиха следните Правила на класа“
1.Да се поздравяваме 2.Да бъдем мили и вежливи помежду си. 3.Да си помагаме. 4. Да се усмихваме.
Да споделят за опредените правила на класа. Да попитат родители или близки какви са правилата, които те спазват, за да бъдат успешни в работата си.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X