На 1.12.2016г. проведох първия час от темата "Уважение към собствеността",която се провежда в 2 часа. На 7.12.проведох втория урок.
На 1.12.2016г. проведох първия час от темата „Уважение към собствеността“,която се провежда в 2 часа.
Докато децата бяха в междучасие аз преместих личните им вещи на други чинове. Когато се върнаха в класната стая, за да започне урокът те установиха, че личните им неща не бяха на местата, където ги бяха подредили. Наблюдавах тяхната реакция няколко минути.
После ги помолих да седнат и да ми кажат как са се почувствали в тази ситуация, когато някой пипа личните им вещи. Повечето бяха ядосани от факта, че вещите им бяха пипани и попитаха кой е направил това. Припомних им, че човек трябва да се отнася с уважение и към себе си, и към другите. Попитах ги какво означава за тях уважение към училищната собственост. Те отговориха, че тя трябва да се опазва, да се грижат за нея,че е важно учениците да проявяват и отговорност към постъпките си и по този начин биха я опазили.Поставих им задача да направят наблюдение на отношението към собствеността в училище.
На 7.12.проведох втория урок. Децата бяха много въодушевени от поставената задача в предния урок. Бяха се разделили на групи и обикаляйки из училището бяха установили неща потвърждаващи уважението към училищната собственост, както и неща, които не смятаха за правилни. Направиха предложения за отстраняване на нередностите.
Поставяне на задача на децата да наблюдават онези места , където е нужно да се проявява по-голямо уважение. Децата трябва да оценят реалното състояние на нещата и да предложат решение за подобряването му, както и как това ще промени нещата към достигане на съответното уважение.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X