Учениците дефинират понятието за смелост, установяват разликите между смелост и героизъм и осъзнават, че смелостта е необходима, когато правим труден и важен избор. Продължителност : Две занятия по 40 мин.
Урок № 2
Урок № 2 – проведохме в едно с учениците от VIII клас. С г-жа Минева – в ролята си на литератор – попитахме учениците въпроса зададен в миналия ми урок, а именно дали могат да ни кажат: защо разглеждахме (революционер) като професия.
Отговорите бяха разнообразни, но каквото и мнение да беше изказано и този път и от по – големите ученици, ключовата дума беше СМЕЛОСТ.
Г-жа Минева им разказа за македонския революционер Питу Гули – избрахме него, защото той е на половина ром, и с това искахме да им разкажем, че и от техния етнос е имало будни хора, които са се борили за името на държавата си в която живеят.
Разказахме им и за героите в наше време – примерът ни беше с учениците от НПМГ.
В края на часа с учениците от шести и осми клас установихме, че наистина думите:
които бяха изписани в началото на часа на бялата дъска са в основата на двата изгледани от нас материала.
Стигнахме до извода, които е породен от древна мъдрост:
„СМЕЛОСТТА НЕ Е ОТСЪСТВИЕ НА СТРАХ,
А ПОБЕДАТА НАД НЕГО”
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X