Новини



За новия онлайн формат на уроците в „Научи се да даряваш” можете да разкажете на: bkirilova@dfbulgaria.org
Очакваме ви!

Добрите истории на 2016та

Добрите истории на 2016та

Всяка година, нашите партньори от Learning to Give споделят някои от успешните си истории. Ето няколко от изминалата 2016та година:

История 1 – Г-жа Дейвис работи с 7 и 8 класове в основно училище Алън в Северна Каролина. Учениците и са учили за емпатията и по-конкретно са работили върху урок, който поставя акцент върху емпатията върху възрастни хора.

С няколко адаптации на урока (нещо, което програмата насърчава), учениците са решили да направят лични, ръчно изработени подаръци, които да подарят на възрастните. Те написали ръчно мисли върху плат и направили възглавници, които занесли на възрастните хора. Учениците също са направили писмо и брошура, за да повишат осведомеността на връзстниците си за това, колко е важно общуването с възрастните в общността. Работата по проекта е започнала с проучване на инстуции и организации, в които живеят възрастни самотни хора. След това учениците а се свързали с директорите, за да видят, дали от другата страна има интерес и нужда от доброволци. „Чрез този проект, децата са развили комуникационните си умения, както и са научили колко е важно да четат написаните от тях писма и да как да ги редактират“, казва г-жа Дейвис. Докато учениците са помагали на възрастните в ежедневните им задачи и дейности, те са приемали и съвети от техните нови приятели затова, как да бъдат бъдат по-добри и грижовни.

История 2 – г-жа Харт е чуителка по биология в гимназия Касъл в Индиана. Те е провела урок на тема застъпничество.

“Обучението във филантропия развива младите и насърчава поведение свързано с благотворителността“, казва г-жа Харт. „То ги овластява да предприемат доброволчески действия в полза на общността.“ Учениците са проучили как съжителстват хората и животните в тяхната общност. Класът е избрал организация и са разработили стратегия, за да привлекат другите да припознаят каузата на тази организация, чрез писма. Докато са били на посещение в Bluegrass Wildlife Preserve, уениците са имали възможност да преживеят и да реагират на проблеми свързани с опазването на околната среда от първа ръка.

История 3- 9ти и 10ти клас на г-жа Фаунд от Академия Брустър в Ню Хемпшир са били вдъхновени от урок свързан с проучването на потребноститев общността.

Учениците на г-жа Фаунд са планирали, обсъждали и провели смислено три часово събитие пълно с игри и дейности за деца с интелектуални затруднения и затруднения в развитието. Играли са кикбол, туистър, играта на музикалните столове и др. Организирали са дейности за ръчна изработка на сувенири и предмети.

„Това събитие беше изключително вълнуващо и въздействащо за учениците, които го посетиха“, казва г-жа Фаунд. „Някои от учениците питаха, кога ще правим това отново и потвърдиха, че им е било много задавно“. Този проект направи сериозно впечатление на децата. Децата разбраха какво е емпатия и подобриха комуникационните си умения за работа с хора с уврежания. Не на последно място учениците са имали възможност да наблюдават от първа ръка личното развитие на тези деца.

Източник: Learning to Give

© Всички права запазени 2021 @ Learningtogive.bg