Учениците ще се запознаят с измененията в климата и емисиите на парникови газове. Учениците ще обсъдят проблема и ролята на човека за глобалните климатични промени. В процеса на дискусията и „мозъчната атака” учениците ще установят дейности, които могат да извършат индивидуално и като екип за намаляване на емисиите на парникови газове.
Нека учениците разгледат енергийната ефективност на домовете си заедно с родителите си. Да си отбележат наблюденията си и да бъдат подготвени да ги коментират в час.
Поканете учениците въз основа на наблюденията в дома им да отговорят на въпросите:
Нарисувайте очертания на човешка фигура. До главата запишете или нарисувайте какво мислите за вашата природозащитна дейност. До сърцето, нарисувайте как се чувствате. До ръцете, напишете какво сте свършили. До краката, запишете следващите си стъпки.
Покажете видеоклипа „Какви климатични промени застрашават България?“
След филма, проведете дискусия по някои от следните теми:
Поставете на учениците задача да помислят за дейности, които те самите могат да извършат и така да намалят емисиите на парникови газове (да ходят до училище пеша вместо с кола, да изключват термостата през зимата и просто да си облекат пуловер, да отварят прозорците през лятото вместо да пускат климатик и т.н.). Нека всеки ученик си води бележки по време на дискусията. За домашно им възложете всеки да напише лично изявление за това какво може да направи за подобряване качеството на въздуха в името на общото благо.
Обсъдете идеи за проекти, които класът може да реализира с цел намаляване на емисиите на парникови газове или подобряване на качеството на въздуха в тяхната общност. Идеите могат да включват разпращане на писма и застъпничество пред щатското или федерално правителство за прилагане на политики за енергийна ефективност или чист въздух.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X