Да се насърчат учениците да разберат, че да бъдем в група изисква да работим заедно, да се разбираме, да разрешаваме конфликти и заедно да се забавляваме. Продължителност: Едно занятие по 40 минути
Картината – въртележка беше един забавен и много интересен урок за децата от втори клас, които трябваше да работят в екип, да допринесат за това рисунките на другите деца да станат красиви и да отговарят на темата „Приятелство“, която беше зададена в началото на урока. Всички деца бяха много старателни по време на заниманието и след получената инструкция, че трябва да създадем обща картина, работиха вдъхновено и уверено. Психологът – гост, Мая Кандева, разясни на второкласниците какво означа да допринесеш, как всеки може да бъде полезен за другия и как всяка картина ще се получи уникална. Художникът, Мирослав Димчев, подкрепи децата по време на самото рисуване, како даваше напътствия за това какви елементи могат да бъдат добавени и как картините да се получат интересни и да отговарят на темата. Темата за приятелството, провокира децата да създадат много цветни и шарени картини, като всеки имаше възможността да рисува върху листа на своя съученик. В края на урока, по време на споделянето някои деца бяха много доволни от резултата, но имаше и такива, които сметнаха, че сами биха се справили по-добре.
Даная – „Разбрах, че всеки може да рисува хубаво!“
Мая Кандева – „Деца, вие сте страхотни!“
Мирослав Димчев – „Трябваше да заема позиция на едно място, а не да се премествам при всяко дете.“
Радослав – „Днес се научих да рисувам сърца“
Данаил – „Никой от класа не надраска рисунката на другия“
Децата да се опитат да включат и своите членове на семейството – родители, братя, сестри в подобно занимание.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X