Въвеждане в темата :Кой съм аз? Първата дейност с която започваме е „Наблюдатели „. На учениците се дават следните указания: „Станете за известно време наблюдатели. Съсредоточете се върху своето дишане. Представете си ,че сте седнали сред една поляна сами .Тихо е. Спокойно. Приятно. Сега попитайте себе си Кой съм аз? Какво съм аз? Какво имам аз?“ Учениците изброяват всичко за което се сетят. Обсъжда се и резултатите от обсъждането се записват на флипчарта. „Това съм АЗ Имам тяло. Имам чувства. Имам мисли. Движа се и действам.“ Дейност 2 Моето име и нещата, които харесвам. Играта „Оцвети името си“- всяко дете изобразява своето име като геометрична фигура. Запълва я с някакъв цвят според това как си го представя. Не е важна художествената стойност на рисунката, а това какво е искало да каже детето.
Дейност 3 Разбери своето име.
Учениците попълват малък тест за името си.
1.Моето име е……………………………………..
2.То е име на: – светец -цар – артист -име на цвете -име на месец – и друго……………………………………………………… 3.Моето име е избрано от:…………………………………………………………………
|
4.Аз съм кръстен на:………………………………………………………
5.Произходът но моето име е:………………………………………………..
6.Как бих искал да се казвам:……………………………………………….. |
За домашно :
Напишете кратка история за своето име.Какви асоциации и мисли свързваш с него, какви фантазии ти идватнаум, когато го повтаряш?
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X