ОПИСАНИЕ Урокът започна с „обиколка“ на училището, като предварително бяха разделени на групи и имаха задача да изберат една професия и да поканят съответния служител да разкаже за себе си и своята длъжност. Как се казват, как изглеждат; Къде точно е работното им място/ етаж, кабинет №, какво е обзавеждането; Функциите на хората - кой какво прави, за какво отговаря, какви са неговите права? Първа група: Учениците представиха професията директор. От разговора с него те са разбрали най-важното .Той е човекът, който има най- много права, но в действителност носи и най-голяма отговорност. Вики - „Той е бащата на училището“
Втора група се бяха ориентирали към счетоводителят- г-жа Петранка Христова.
Бяха впечатлени от многото документация, от многото шкафове и от приятелското й отношение.Обсъждането беше насочено към това , кога могат да отидат при нея и как тя може да им помогне.
Сашо – „Ами май само по-математика“
Трета група ни запозна с фелдшера.
На всяка група раздадох по един тълковен речник да потърсят значението на самата дума.
Фелдшерът и лице със средно специално или полувисше медицинско образование, което е помощник на лекар./ от речника/
Дава първа помощ и оказва домедицинска помощ при необходимост.
Осигурява хигиенни грижи и обезпаразитяване на деца.
В резултат на груповата работа ,на социалния опит на учениците в края на часа събраната информация беше записана в таблица.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X