Добри практики

Как нагласите и поведението на учителя влияят на ученето в клас

През месец ноември 2018 г. проф. Дългас Чийни беше за пореден път в България по покана на Център за приобщаващо образование, като се включи в Конференцията Приобщаващо образование 2018. Презентацията му можете да гледате ТУК.

По време на престоя си у нас заедно с колегата си д-р Бриджит Уолкър проведоха уъркшоп за учители на тема: Как да създадем общност в приобщаващата класна стая.

Във специално видео, представяме  част от въпросите, които бяха засегнати в обучението:

Какво представлява проектно базираното обучение?

Знаете ли коя е най-трудната част от това да преподаваш по метода на проектно базираното обучение (ПБО)? Това да го обясниш на другите.

Всеки път, когато помоля някого да каже какво е проектно базирано обучение, той го дефинира толкова сложно, че ми е нужно доста време да осмисля какво иска да ми каже. И така, за да Ви улесня в това начинание и ясно да обясня какво стои зад словосъчетанието проектно базирано обучение (ПБО), написах следната кратка дефиниция.

Проектно базирано обучение: Бърз начин да бъде обяснено

Така нареченият „elevator speech/pitch“ (на български език „асансьорна реч“) е кратко и ясно послание, съставено от две-три изречения, което... Научи повече

© Всички права запазени 2019 @ Learningtogive.bg