Загриженост и благодарност

Учениците обсъждат  темата  за благодарността. Разсъждават за връзката между загриженост и благодарност. 

Учител работил по този проект: Милена Димова Цанева
Описание на проекта

 Дейности:

  1. Учителят написва  : „Бъдете благодарни. Ценете това, което имате. Колкото по-благодарни сме, толкова повече получаваме, за което да сме благодарни. Благодарността е дар, който винаги се връща.“  – Матю Макконъхи.
  2. Разкажете на учениците, че роденият в Тексас актьор Матю Макконъхи демонстрира грижата си към обществото и специално – към децата и учениците и към тяхното добро психическо и физическо здраве чрез създаването на фондация J. K. Livin (съкратено за just keep living (Просто продължи да живееш), за да почете и да покаже благодарността към баща си. Той решава да създаде фондацията J.K. Livin, защото част от това да живееш „означава да се бъдещ благодарен за това, което имаш и ти е дадено от друг“ .
  3. Помолете  учениците да помислят, и обсъдете връзката между грижа и благодарност. Попитайте ги може ли грижовността да бъде акт на благодарност? Акт на грижовност ли е да бъдеш благодарен?“
  4. Разговор  с  учениците за  родни знаменитостите и техните благотворителни каузи – „Как известните проявяват загриженост“
  5. Помолете учениците да отговорят  на цветни лисчета  „Защото са благодарни на някого?“
  6. Направете табло с благодарности на класа.
Цели на проекта

  • Учениците ще се научат да изследват връзката между грижата и благодарността.
  • Формулират знания как благодарността, претворена в грижа, може да повлияе на каузи и социални проблеми.
Използвани материали

  • Компютър, връзка с интернет

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg