Учениците сами стигнаха до извода, че навсякъде има правила и нашият клас също трябва да има такива.
Урока протече в рамките на два учебни часа.
Първият час заведох децата в игротеката и без да поставям никакви условия и ограничения ги оставих да играят.
След 2 минути, те започнаха да се оплакват, че не могат да играят. Спрях играта, седнахме в кръг и започнахме да обсъждаме, защо се получи така. Децата споделяха, че един ги бутал, друг викал много силно и други такива.
Те сами стигнаха до извода, че трябва да има правила, за да са в безопасност, за да им помагат да работят заедно, за да бъдат по-организирани.
Децата разказаха, че навсякъде има правила: вкъщи, в детската градина, във футбола и други игри.
Тъй като децата не могат да четат и пишат, нарисуваха правилата, които искат да спазват. Всяко дете разказа, какво е нарисувало.
Накрая направихме табло, което поставихме в класната стая.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X