Чрез индивидуална и групова работа, последвани от дискусия, урокът припомня правилата за работа в екип.
Урокът протече в рамките на един час. Учениците получиха бели листи, които трябваше да разделят на две части. Съгласно предварителната инструкция, в едната колона трябваше да запишат своите житейски правила/ 3 на брой/, а в другата- правилата, които според тях са важни, за да има добра екипна работа. След като приключиха, всички ученици, аз включително, залепихме на дъската своите виждания по въпроса за правилата. Всеки поотделно коментира кое за него е най- важно, а после изведохме и правилата за работа в екип. Това, че при много ученици мненията съвпадаха, означава, че те вече имат изградена визия за това какви правила трябва да спазва един екип, за да работи добре. Желанието ми всеки да се подпише под своите правила бе изпълнено. Така учениците подписаха своеобразна „ декларация” да спазват това, което смятат за важно.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X