Затвърдяваме наученото в предишния час по темата за правилата в училище и надграждаме като допълваме и разширяваме системата от правила за позитивни отношения в класната стая. Насочвам вниманието на децата към отговорностите, които всеки от тях има в общия живот на класа и старанието, с което трябва да ги изпълнява. Говорим за конкретните задачи, които формулираме и аранжираме върху постер-цвете. Децата имат задължението да следят ангажиментите си и задачите в класната стая по време на седмицата.
Определяме 5 екипа, които изработват
табло със задълженията на учениците по отношение на организацията и задачите в класната стая по време на час и междучасие. Всеки от екипите работи по своята задача- да изработи табела, която ще приобщим в постер- цвете със задължения. На постера представител на всеки екип залепва, след като е презентирал своята работа, цветния картон с конкретна задача: ,,Събира тетрадките за домашна работа по БЕЛ.“ , ,,Събира тетрадките за домашна работа по математика.“, ,,Грижи се за цветята в стаята.“, ,,Отваря прозореца и проветрява.“, ,, Прибира и подрежда топките и федербала.“
Поставяме постера-табло на видно място и с щипки с имената на децата определяме задълженията им. Коментираме темата включвайки термене като: взаимопомощ, съдействие, грижа, отговорност, внимание.
,,Можем да си разменяме задълженията както мама и тате вкъщи.“ – Мишо
,,Всеки трябва да помага в училище и у дома“.- Никол
,, Ние вече не сме малки и затова имаме задължения.“- Калина
Да разкажат у дома за задълженията, които всеки от тях има в клас.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X