Добри практики

Визуализирай прочетеното

Групирайте учениците по 4-5. Раздайте на всяка група голям лист хартия и текст за четене: конкретна страница от учебника, тема от урока или научна статия. Дайте достатъчно време на учениците да прочетат и обсъдят текстовете. Групата изобразява на листа обобщената информаци от прочетения материал.

Визуализацията може да включва рисунки, кратък комикс, таблица, линия на времето, мисловна карта, асоциации, графики и т.н. Изискването е да не е само текст.

След това всяка група представя пред класа своя продукт.

Наблюдавайте групите и начините на взаимодействие между учениците. Насърчавайте активното общуване.

Бихте могли да възложите и индивидуално задание. Така всеки ученик ще може да структурира информацията според своите... Научи повече

Практики за създаване на ефективна учебна среда в класната стая

Споделяме с вас нещо интересно като практика от нашите колеги от Център за приобщаващо образование, което вярваме би било полезно за всеки учител.

През месец ноември 2018 г. д-р Бриджит Уолкър от Вашингтонския университет, Сиатъл гостува в България по покана на Център за приобщаващо образование, като се включи в Конференцията Приобщаващо образование 2018. Презентацията ѝ можете да гледате ТУК.

По време на престоя си у нас заедно с колегата си проф. Дъглас Чийни проведоха уъркшоп за учители на тема: Как да създадем общност в приобщаващата класна стая.

Следващото видео представя част от въпросите, които бяха засегнати в обучението:

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg