Групирайте учениците по 4-5. Раздайте на всяка група голям лист хартия и текст за четене: конкретна страница от учебника, тема от урока или научна статия. Дайте достатъчно време на учениците да прочетат и обсъдят текстовете. Групата изобразява на листа обобщената информаци от прочетения материал.
Визуализацията може да включва рисунки, кратък комикс, таблица, линия на времето, мисловна карта, асоциации, графики и т.н. Изискването е да не е само текст.
След това всяка група представя пред класа своя продукт.
Наблюдавайте групите и начините на взаимодействие между учениците. Насърчавайте активното общуване.
Бихте могли да възложите и индивидуално задание. Така всеки ученик ще може да структурира информацията според своите... Научи повече
Споделяме с вас нещо интересно като практика от нашите колеги от Център за приобщаващо образование, което вярваме би било полезно за всеки учител.
През месец ноември 2018 г. д-р Бриджит Уолкър от Вашингтонския университет, Сиатъл гостува в България по покана на Център за приобщаващо образование, като се включи в Конференцията Приобщаващо образование 2018. Презентацията ѝ можете да гледате ТУК.
По време на престоя си у нас заедно с колегата си проф. Дъглас Чийни проведоха уъркшоп за учители на тема: Как да създадем общност в приобщаващата класна стая.
Следващото видео представя част от въпросите, които бяха засегнати в обучението:
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X