Добри практики

Насърчаване на уверени млади хора, способни да решават проблеми

Как един учител използва проектно-базиран метод на обучение, за да вдъхнови учениците си да се виждат като носители на промяната

Общността, за която и с която работя са ученици в риск от отпадане. Мнозина от тях се примиряват с минимума, а повечето правят коментар за това, че никога не са били „добри“ в училище, когато им се постави нова задача.
Осъзнавам значението на подобни нагласи. Вероятно тези деца са имали ограничени възможности да открият своята страст и да я вложат в продукт, без да изпадат в състояние на унищожителна самокритика. Мисията ми е да бъда ментор на учениците в процеса на себеосъзнаването... Научи повече

Проекти, подложени на тест

Социалните науки често са пренебрегвани в училище и въпреки, че на грамотността се обръща сериозно внимание, същото не може да се каже за информативното четене и писане. В САЩ особено силно се забелязва фокусирането върху социалните науки в началните класове за сметка на по-горните, и особено в училища с високи нива на бедност. Това кара група учители и изследователи да се фокусират върху развитието на четири проектобазирани учебни единици (Project PLACE) за второкласници, които наблягат на социалните науки и информативното четене и писане. Идеята им е те да ангажират децата в учене, което да бъде смислено за тях, да бъде... Научи повече

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg