Учениците предприемат действия за общото благо, за да се насърчи добротата в тяхното училище. Те раздават стикери с усмивки на другите или правят плакати, които поставят на различни места в училище с послания, насърчаващи към доброта или учат другите как да реагират на хулиганско и грубо поведение. Продължителност: Две занятия по 40 минути
Миналата учебна година имахме същия урок. Тогава си направихме две кутии. Едната „Получих добро“, а другата „ Направих добро“. В тях пускаме сърчица, в които пишем, какво добро сме направили или получили. През определено време четем тези сърчица и ги обсъждаме. При нас добрини се случват ежедневно.
Тази година реших да обърна внимание на децата върху благодарността.
На 11. 01. е международния ден на думата благодаря. Нашите приятели от 10 клас, който също работят по програмата „ Научи се да даряваш“ Бяха направили табло с думата благодаря на различни езици. Сутринта на входа на училището посрещахме всички с бонбон, за да ги провокираме да кажат БЛАГОДАРЯ и така да насочим вниманието им към този ден.
В часа учениците от 10 клас ни показаха много интересна презентация за Благодарността. Получи се много интересен разговор между големите и малките.
По често трябва да си казваме Благодаря. – Мариета
Винаги трябва да сме благодарни на тези, които ни помагат. – Кристиан
Обърнете се към семействата на учениците с апел да подкрепят от дома кампанията за борба с тормоза. Споделете със семействата информация относно хулиганското поведение и насоки как да се реагира на тормоза. Нека всеки ученик да занесе вкъщи по няколко хартиени сърца. Помолете ги да обяснят какво представлява практикуването на мило и любезно поведение към членовете на семейството и при проява на добри дела, да пълнят кофичката, предварително поставена в класната стая.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X