Да помогнем на съседите

„Щом толкова много хора живеят в София, значи всеки е съсед с някой друг. Кой човек можем да наречем съсед?“ – Боян „Който живее до теб.“ – Михаил „Човек, който живее в съседен блок.“ – Жанет „В съседна къща.“ – Стоян „В съседна държава.“ – Дона „Браво! Точно така.“ – Боян „В съседен град.“ – Стоян „Съседен квартал.“ – Александър Иванов „Съседно село.“ – Бранко „Съсед по чин.“ – Ниа „Съседна стая.“ – Лаура

Учител работил по този проект: Невяна Славчева Иванова
Описание на проекта

Следващата стъпка от урока, която нашият гост беше предвидил, е да раздаде по едно листче на всяко дете. Задачата беше всеки да отговори на въпросите от листчето.

Учениците бяха любопитни и започнаха да отговарят писмено. Разбира се, че не липсваха въпроси по въпросите.

„Може ли вместо името на квартала, да напиша улицата?“ – Лилия

„А ако нямам любима храна?“ – Петя

„А ако нямам любима музика?“ – Захари

И нашият гост отговаряше на въпросите.

След като приключи времето за работа, Боян помоли следното: всяко дете да си държи листчето пред себе си и да задава въпросите на другарчето си, а другарчето да познава написаните отговори. За всеки познат отговор детето получаваше точка. Целта беше да съберат всички деца повече отговори. Няколко пъти гостът каза, че това не е състезание. Целта на играта беше децата да разберат до колко се познават. Да разберат какво харесва съученикът им и какво не харесва.

Галерия

Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Да помогнем на съседите
Цели на проекта

  • Целта на урока е учениците да разберат как могат да помагат на съседите си (там, където живеят)и да им бъдат полезни, как да помагат на съседите си по чин и да ги опознаят още по-добре.

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg