Темата е за два часа, но реших да я раздела на два урока с начало и край. По този начин ще правим своеобразно затвърдяване на говореното и наученото. Проблемите, които се появиха бяха от чисто практически характер, което за тази възраст е в норма, но просрочихме времето. Въпреки предварителната ми подготовка като заготовки и материали за изработка на картички срещнахме трудности. За втория час ще мисля друг по-оптимален начин на работене. Бях поканила две момичета от стария ми клас, които много помогнаха на първокласниците, за да имаме всички картичка в края на часа.
Започнах урока с въпроса:“Обичате ли да получавате подаръци?“ Всички деца харесват това и затова поисках да ми кажат кой подарък им е любим, кой им е най-ценен и защо? Оказа се, че най- ценни са тези подаръци, които са най-скъпи като парична стойност. На тази възраст децата нямат реална представа за стойността на парите, така че те повтаряха думи на своите родители, които с тази си оценка бяха направили така че с най-скъпите играчки да не се играе, а да се пазят, защото са скъпи.
Попитах децата правили ли са в детската градина картички или други изделия, които да са подарявали на своите майки и татковци и дали си спомнят тяхната реакция? Да правили са и родителите са се радвали и…Изведнъж реакцията: сълзички, гушкане изведнъж, усмивка, целувка, думи на щастие и гордост.
След това просто майсторихме…
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X