Учениците затвърждават понятието за общо благо/обществена полза, както и откриват чертите от характера на „обикновените” герои, които работят за промяна на живота на другите.
Дейности:
1.Помолих учениците да си помислят за исторически личности, които те смятат за герои. След това записаха постъпките или чертите на характера на съответния исторически герой в работни листове.Проведете дейността като работа по групи.
2.Гледахме видеото :Новите герои на децата. Коментирайте кои от споменатите „герои” от децата са извършили нещо за другите, направили са героични постъпки или са дали нещо значимо на обществото и кои са „медийни герои” и просто известни личности.
3. Отново по групи помолих децата да напишат на листчета кои са „ежедневните герои”. Помолих ги да допълнят и други представи за ежедневни геройски постъпки или други съвременни герои. Може да са доброволци, които гасят пожари или помагат при наводнения, хора, които помагат на възрастни хора, деца, които предпазват връстници от насилие или друга форма на грубост и т.н. Трябва те напишат качествата на героите на нашето съвремие.
4.Разговаряхме за добри постъпки на деца от класа и училище. Обединихме се около идеята ,че постъпките на „ежедневните герои” променят света към по-добро.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X