Учениците се въвеждат в ситуация да дискутират „ТРЯБВА ЛИ ДЕТЕТО ДА ХОДИ НА УЧИЛИЩЕ?“ със следния кратък текст: „ПРЕДСТАВЯШ ли си да не можеш да прочетеш думите на тази страница? Или да не можеш да говориш на официалния език в страната, в която живееш? Или да предположим, че не можеш да посочиш своята родина на картата на света? Голям брой деца ще израснат, без да могат да правят тези неща. А как стои въпросът с теб самия?“
Урокът се проведе в два последователни часа. През първият час учениците работят по Дейност 1, Дейност 2, Дейност 3. През втория учебен мас децата роботят по Дейност 4. Преди разглеждане на темата на учениците е поставена задача /за въвеждане в темата/ за изгледат филма (https://youtu.be/KINQx5Xm45Q).
Доброволците от БМЧК обявиха конкурс/с подкрепата на учителите по български език и литература/ сред учениците от VІІ до ХІ клас да напишат есе на тема „Училището е затворено. Трябва ли всички деца да ходят на училище?“
Доброволците от БМЧК обявиха конкурс/с подкрепата на учителите по български език и литература/ сред учениците от VІІ до ХІ клас да напишат есе на тема „Училището е затворено. Трябва ли всички деца да ходят на училище?“
Учениците да гледат филма „Училища, които променят животи“ (https://youtu.be/KINQx5Xm45Q).
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X