Учениците ще описват възможности за професионално развитие в нестопанския сектор. Продължителност: 2 занятия по 45 минути.
Написах на дъската„печалба“ и учениците дефинираха думата. Показвах снимки на предприятия, малък бизнес, предприемачески инициативи. На част от снимките под заглавието написах „със стопанска цел“ и няколко – под заглавието „с нестопанска цел“. Учениците мислиха за това по какво бизнесите/инициативите си приличат или се различават. Класа коментира какво е общото и различното в изображенията. Също и мнение отнасящи се до целта на всяко от предприятията/организациите и какво се случва с парите, придобити от различните дейности.
Учениците по групи направиха диаграма на Вен. Единият кръг да беше обозначен „Дейности със стопанска цел„, а другият – „Дейност с нестопанска цел“. Учениците трябваше да напишат по две позиции във всяка категория и най-малко две позиции в средата, в която кръговете се припокриват. Всяка от групите представи диаграмите си.
Николай:
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X