Учениците идентифицират рискове за здравето, разглеждайки документи и ще разгледат обичайния си хранителен режим в рамките на 24 часа. Те ще анализират хранителното съдържание и ще обсъдят защо хранителните режими се различават според културата, региона и икономиката. Продължителност: едно занятие от 40-минути
Разнообразното хранене е крачка напред по – трънливия път към здравословното хранене.
В началото на часа изгледахме видео материала от библиографията, който заинтригува учениците и те започнаха веднага с коментари. За да успокоя страстите ги помолих на листовете пред тях да си запишат някои въпроси по които да помислят и да дадат отговори касаещи самите тях индивидуално. Въпросите бяха: „Защо храната е важна за организма?”, „Какво ни дава тя ?”, „Защо хората редовно ядат нездравословна храна?”, „До какво води нездравословното хранене?”, „Каква здравословна и нездравословна храна ядох вчера и днес?”.
Всеки беше написал по нещо, накарах ги един по един да прочетат написаното и след всеки които изчете написаното да коментираме. Получи се много интересна дискусия в която всички можеха да изкажат своята гледна точна за това дали е полезно или е вредно, дали е грешно или правилно.
Провеждането на този урок учениците достигнаха до няколко заключения.
По този начин те споделиха своите разсъждения за това как се хранят, какво пият, колко си почиват.
„Колкото е по вредна и нездравословна храната, толкова по ми е изкушаващо да я ям” – Гергана
„ Храната ни дава сили и здраве” – Габриела
„Трябва да се храним добре за да не станем дебели” – Иван
„ Да не пием газирано и енергийни напитки – това води до диабет” – Велин
Помолете учениците да отговорят в дневниците на следните въпроси:
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X