Учениците споделят как обичайно прекарват един почивен ден. Как планират да го прекарат, като заменят обичайните рутинни задачи с дейности в полза на другите хора. Решихме на празника на училището целия клас да организира инициатива“ Подари доброта“. Две от децата ,чиито родители са собственици на фирми за производство на млечни продукти и сушени плодове осигуриха продукти .В деня на празника децата направиха щанд, на който продаваха продуктите . Събраните средства дариха в полза на училището.
Помолих учениците да споделят обичайните начини ,по които прекарват времето в почивните си дни. Записах отговорите им на дъската.
Раздадох на учениците екземпляри от приложението „ Един обичаен почивен ден“.Подадох инструкции да планират един „почивен ден“ ,като го запълнят с обичайните или желани дейности,които биха избрали за удоволствие и за приятно прекарване на времето. Помолих ги да помислят каква част от деня си прекарват сами и колко то времето си споделят с други хора с общи занимания. Коментирахме колко време е полезно да споделяме с другите и колко време да ни остане като лично.
Проведохме анкета сред учениците в класа на тема“ Бих ли се включил в дейност в полза на някой друг или за общото благо“?
След като обобщихме резултатите помолих децата да си помислят как биха желали да „дарят от времето си“ за някаква кауза.
Решихме на празника на училището целия клас да организира инициатива“ Подари доброта“. Две от децата ,чиито родители са собственици на фирми за производство на млечни продукти и сушени плодове осигуриха продукти .
В деня на празника децата направиха щанд,на който продаваха продуктите . Събраните средства дариха в полза на училището.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X