Учениците се подтикват да се замислят как личните им действия влияят върху групата. Те се насърчават да генерират и разработят идеи за правила в класната стая. Продължителност: Едно занятие по 40 минути
Обяснете, че класът ще създаде правила за класната стая, но че е важно да знаем за какво служат правилата. Правилата съществуват поради три причини:
Обяснете, че учениците ще участват при написването на правилата за класната стая, така че тя да е приятно място за всички. Кажете им, че ще разговаряте за това как трябва да се отнасят един към друг и как можем да се разбираме, без да се обиждаме и нараняваме.
Учениците обменят идеи за правила в класната стая, а учителят ги записва на дъската.
Насърчавайте учениците доколкото е възможно да определят правилата с положителни изречения, в които се казва какво децата трябва, а не какво не бива да правят.
След като учениците обменят идеи, съставете окончателния списък на правилата, като внимавате те да са изложени с думи, които учениците разбират. Ако поставите картинка до всяко правило, тя ще помогне на учениците да разберат значението на думите.
Препишете правилата на флипчарт и го сложете на видно място в класната стая.
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X