Намерете урок

Помогни на някого около теб
Категория: COVID-19, Дарителство, Дистанционно обучение, Доброволчество, Личностно развитие, Филантропия Клас: 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12

Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практически дейности, чрез които учениците могат да помогнат на възрастен съсед или роднина. Те идентифицират свои умения, с които да са полезни на хора в нужда. Развиват умения за планиране на собственото...

Засади с грижа и дари
Категория: COVID-19, Гражданско общество, Дарителство, Дистанционно обучение, Общност, Опазване на околна среда, Природни ресурси, Филантропия Клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практически дейности, чрез които учениците се запознават с необходимите условия за отглеждане на растения у дома, експериментират с отглеждане на растения от семена и след положените грижи вече израсналите растения ги даряват,...

Синдром на Даун и толерантност в обществото
Категория: Доброволчество, Здраве, Личностно развитие, Общност Клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Този урок е разработен съвместно с Фондация „Живот със Синдром на Даун“ от Варна и цели да помогне учениците да осъзнаят, че това да си различен, не те прави по-малко достоен и с по-малко права в обществото. Занятието ще запознае учениците със Синдром на Даун и ще покаже различието през възможностите...

Прочети и дари
Категория: Дарителство, Доброволчество Клас: 3

Урокът има за цел учениците да планират и проведат кампания за набиране на книги в полза на децата, които нямат достъп до книги. Продължителност: Две занятия по 40 минути. Урокът включва и допълнително време за провеждане на кампанията за набиране на книги. ...

Основни демократични ценности
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие Клас: 3, 4, 5

Този урок ще даде представа на децата какво представляват основните демократични ценности, защо те са важни за всички хора – малки и големи, и как в контекста на формулирането им ние осъзнаваме значението и важността на това правилата да бъдат спазвани. Учениците ще съпоставят правилата, които са установени у дома и в...

Трябва ли всички деца да ходят на училище
Категория: Доброволчество, Личностно развитие Клас: 3

Учениците изследват въпроса за образованието като право, до което не всеки има достъп. Планират и изпълнят доброволчески проект, за да помогнат повече хора да имат достъп до образование. Продължителност: две занятия от 40 минути ...

Несигурност за прехраната
Категория: Бедност, Дарителство, Общност Клас: 3

Учениците дефинират нередовното и недостатъчно хранене и оскъдните ресурси. Предлагат различни решения, за да споделят недостатъчен ресурс. Работят по групи и обсъждат как да се грижат добре за оскъдните ресурси като например храна, вода и гориво. След това обсъждат как един или друг наш избор влияе на опазване на ресурсите.     Продължителност:...

Права и привилегии
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие Клас: 3, 4

Учениците участват в игра, чрез която се запознават с разликата между права и привилегии и която тества предположенията им относно основните права. Те получават знания за образованието като право, което не е достъпно за всеки. Продължителност: eдно занятие от 40 минути. ...

Засаждане на дърво
Категория: Доброволчество, Опазване на околна среда Клас: 3

По време на този практически урок учениците ще засадят дървета и ще имат възможност да научат как човекът може да въздейства положително върху околната среда. Продължителност : 4 или 5 занятия по 40 минути (по преценка на учителя) ...

Внасяне на положителна промяна в общността
Категория: Гражданско общество, Доброволчество, Общност Клас: 3

Учениците посещават/идентифицират места в общността, може и самото училище, за да определят потребностите, които трябва да бъдат задоволени, както и как те самите могат да помогнат за това.   Продължителност: Две занятия по 40 минути. ...

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg