Намерете урок

Помогни на някого около теб
Категория: COVID-19, Дарителство, Дистанционно обучение, Доброволчество, Личностно развитие, Филантропия Клас: 3, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 12

Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практически дейности, чрез които учениците могат да помогнат на възрастен съсед или роднина. Те идентифицират свои умения, с които да са полезни на хора в нужда. Развиват умения за планиране на собственото...

Синдром на Даун и толерантност в обществото
Категория: Доброволчество, Здраве, Личностно развитие, Общност Клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Този урок е разработен съвместно с Фондация „Живот със Синдром на Даун“ от Варна и цели да помогне учениците да осъзнаят, че това да си различен, не те прави по-малко достоен и с по-малко права в обществото. Занятието ще запознае учениците със Синдром на Даун и ще покаже различието през възможностите...

Кой ще бъда утре?
Категория: Личностно развитие, НПО, бизнес, държава Клас: 12

Учениците ще набележат професии според своя сектор на икономиката и ще опишат четири важни характеристики, сред които ролята им по отношение на стиловете ни на комуникация. ...

Кариера в нестопанския сектор
Категория: Личностно развитие Клас: 12

Учениците ще направят разлика между организация със стопанска цел и организация с нестопанска цел. Те ще идентифицират и ще се разделят с някои от митовете, свързани с работа в нестопанския сектор. Като използват интернет, учениците ще проучат възможностите за кариерно развитие в организации с нестопанска цел, както и уменията необходими за...

Кой работи за организациите с нестопанска цел?
Категория: Личностно развитие Клас: 8

Учениците ще разберат за различни възможности за работа в нестопанския сектор и ще идентифицират хората от общността, които работят в такива организации. ...

Добрите дела и ние: нашите права
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие Клас: 8

Учениците ще осъзнаят и разберат понятия като „равнопоставеност“, „справедливост“, „толерантност“ и „равенство“ като жизненоважни основни идеи/елементи, необходими за съществуването на гражданското общество. Учениците ще научат за нарушенията на правата на  децата и ще разсъждават върху примери за добри дела и колективни действия в полза на общото благо. ...

Училището е затворено
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие Клас: 9

Учениците проучват какви ще са последствията за тях, за обществото и за света, ако правителството не осигурява образование на децата. ...

Основни демократични ценности
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие Клас: 3, 4, 5

Този урок ще даде представа на децата какво представляват основните демократични ценности, защо те са важни за всички хора – малки и големи, и как в контекста на формулирането им ние осъзнаваме значението и важността на това правилата да бъдат спазвани. Учениците ще съпоставят правилата, които са установени у дома и в...

Кой е включен, кой е изключен?
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците ще помислят за това какво означава да си изключен или незачитан в общността и ще разработят изследване за климата в училище, за да идентифицират отделните лица или групи в училищната общност, които се чувстват изключени или незачитани.   Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

Какво е да си бежанец?
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците научават защо хората бягат от домовете си и какво други отделни лица и организации с нестопанска цел правят, за да оказват подкрепа на тези уязвими хора и да им помагат да изградят отново живота си. С помощта на видео филм учениците добиват представа какъв е животът на бежанците, с какво...

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg