Учениците разбират какво е да си бежанец чрез снимки, видеа и истории. Те развиват емпатия към такива ситуации и влизат в симулации, в които трябва да правят избори, пред които са изправени бежанците. ...
Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практически дейности, чрез които учениците могат да помогнат на възрастен съсед или роднина. Те идентифицират свои умения, с които да са полезни на хора в нужда. Развиват умения за планиране на собственото...
Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практическа работа по изработване на предпазни маски в домашни условия и с налични у дома материали. Учениците развиват креативността си и се насърчават да помислят за безопасността на околните. Идентифицират местни НПО,...
Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът разглежда начините, по които пандемията и изолацията засягат и променят живота на хората. Учениците правят собствено проучване за промяната в живота и новите трудности и предлагат начини самите те да помогнат да за преодоляване...
Този урок е разработен съвместно с Фондация „Живот със Синдром на Даун“ от Варна и цели да помогне учениците да осъзнаят, че това да си различен, не те прави по-малко достоен и с по-малко права в обществото. Занятието ще запознае учениците със Синдром на Даун и ще покаже различието през възможностите...
Учениците се изследват полето на филантропия в България чрез събиране на информация за работата на различни нестопански и благотворителни организации. Учениците развиват умения за проучване и анализиране на събрана информация. Запознават се с термина „мисия“ на една организация. Продължителност: Едно занятие от 40 минути ...
Учениците обсъждат и дават примери, илюстриращи смисъла на самоуважение и уважение към другите (какво представлява, как се изразява, към кого е насочено и пр.). Разглеждат връзката между неуважение, от една страна, и предразсъдък/предубеждение, стереотип, дискриминация и расизъм, от друга. Продължителност: Едно или две занятия по 40 минути ...
Учениците ще обсъдят, че тормозът нарушава основните демократични ценности на човека. Учениците ще предприемат действия по въпроса за тормоза, като проучвания на различни групи и споделяне на резултатите и възможните им решения с другите. Продължителност: Две или три занятия по 40 минути ...
Учениците се запознават със значението на понятията „предубеждение/предразсъдък“ „стереотип“ и „дискриминация“. Те разглеждат и обсъждат как се появяват и развиват предразсъдъците и стереотипите, какви видове биват, и какъв е техният потенциал да прераснат в дискриминация. Продължителност: Три занятия по 40 минути ...
Учениците оценяват по изготвени критерии ефекта от конкретни филантропски дейности на местно и/или локално равнище. Подготвят и реализират събитие „Празник на добротворците” под формата на конкурс и церемония, на която ще бъдат отпразнувани добрите дела на местни, локални и/или национални филантропи („защитници на общото благо”). Учениците се ангажират с филантропска дейност...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X