Намерете урок

Маска направи и я дари
Категория: COVID-19, Дарителство, Дистанционно обучение, Доброволчество, Здраве, Общност, Филантропия Клас: 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практическа работа по изработване на предпазни маски в домашни условия и с налични у дома материали. Учениците развиват креативността си и се насърчават да помислят за безопасността на околните. Идентифицират местни НПО,...

Засади с грижа и дари
Категория: COVID-19, Гражданско общество, Дарителство, Дистанционно обучение, Общност, Опазване на околна среда, Природни ресурси, Филантропия Клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6

Проект в полза на общността с подготовка у дома. Подходящ за провеждане по време на дистанционно обучение. Урокът включва практически дейности, чрез които учениците се запознават с необходимите условия за отглеждане на растения у дома, експериментират с отглеждане на растения от семена и след положените грижи вече израсналите растения ги даряват,...

Синдром на Даун и толерантност в обществото
Категория: Доброволчество, Здраве, Общност, Филантропия Клас: 9, 10, 11, 12

Този урок е създаден съвместно с Фондация „Живот със Синдром на Даун” от Варна и цели да помогне учениците да осъзнаят, че това да си различен, не те прави по-малко достоен и с по-малко права в обществото. Занятието ще запознае учениците със Синдром на Даун и ще покаже различието през възможностите...

Синдром на Даун и толерантност в обществото
Категория: Доброволчество, Здраве, Личностно развитие, Общност Клас: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Този урок е разработен съвместно с Фондация „Живот със Синдром на Даун“ от Варна и цели да помогне учениците да осъзнаят, че това да си различен, не те прави по-малко достоен и с по-малко права в обществото. Занятието ще запознае учениците със Синдром на Даун и ще покаже различието през възможностите...

Гражданска активност
Категория: Лидерство, Общност Клас: 9

Учениците се информират от различни източници за живота и работата на Мартин Лутър Кинг. Те се запознават с неговите идеи за работа в полза на обществото и за идеята да се прави добро за другите. Учениците научават, че дейността в полза на обществото и стъпките за подобряването на състоянието му, предприети...

Здрави млади хора, здрава общност
Категория: Здраве, Общност Клас: 9

Учениците изучават компонентите на балансираната диета и следят хранителния и тренировъчния си режим за определен период от време. Определят каква е наличността на здравословни храни в училище, в квартала и у дома. Четат и дискутират статии в медиите за влиянието на начина на хранене върху спортните постижения. ...

Помощ при бедствия – сила, щедрост и лидерство!
Категория: Доброволчество, Общност, Филантропия Клас: 11

Учениците ще изследват ситуации, породени от природни бедствия, и ще дават примери на помощта, оказана в опит да се помогне на пострадалото население, изследвайки ролята на различните сектори в посрещането на потребностите. Учениците могат да участват в кампания по набирането на вещи и ще научат за организации, за които те могат...

Насилие и нарушаване на човешки права
Категория: Гражданско общество, Общност Клас: 11

Учениците ще дефинират упражняването на насилие и ще опишат последствията за потърпевшите, свидетелите и цялата общност. Те ще разберат, че упражняването на насилие е въпрос, свързан с гражданските права, и следва да бъде решен, за да може общността, в която живеят, да бъде безопасна за всички. В рамките на тази тема...

Ресурси и потребности
Категория: Общност Клас: 8

Учениците ще се запознаят с различните видове ресурси и ще бъдат насърчени да помислят и предложат как да се използват ресурсите, с които разполагат, за да се решат потребности/проблеми в общността, училището, квартала или обществото. ...

Кой е включен, кой е изключен?
Категория: Гражданско общество, Личностно развитие, Общност Клас: 10

Учениците ще помислят за това какво означава да си изключен или незачитан в общността и ще разработят изследване за климата в училище, за да идентифицират отделните лица или групи в училищната общност, които се чувстват изключени или незачитани.   Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...

© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg