Учениците изследват въпроса за образованието като право, до което не всеки има достъп. Планират и изпълнят доброволчески проект, за да помогнат повече хора да имат достъп до образование. Продължителност: две занятия от 40 минути ...
Учениците участват в игра, чрез която се запознават с разликата между права и привилегии и която тества предположенията им относно основните права. Те получават знания за образованието като право, което не е достъпно за всеки. Продължителност: eдно занятие от 40 минути. ...
Учениците обсъждат и дават примери, илюстриращи смисъла на самоуважение и уважение към другите (какво представлява, как се изразява, към кого е насочено и пр.). Разглеждат връзката между неуважение, от една страна, и предразсъдък/предубеждение, стереотип, дискриминация и расизъм, от друга. Продължителност: Едно или две занятия по 40 минути ...
Учениците ще обсъдят, че тормозът нарушава основните демократични ценности на човека. Учениците ще предприемат действия по въпроса за тормоза, като проучвания на различни групи и споделяне на резултатите и възможните им решения с другите. Продължителност: Две или три занятия по 40 минути ...
Учениците се запознават със значението на понятията „предубеждение/предразсъдък“ „стереотип“ и „дискриминация“. Те разглеждат и обсъждат как се появяват и развиват предразсъдъците и стереотипите, какви видове биват, и какъв е техният потенциал да прераснат в дискриминация. Продължителност: Три занятия по 40 минути ...
По време на това занятие учениците обсъждат различните типове лъжа и ги подреждат в зависимост от тежестта и вредата, която нанасят на другите. Продължителност: Едно или две занятия по 40 минути ...
Учениците определят разликата между организациите с нестопанска цел и организациите със стопанска цел. Проучват възможности за доброволческа работа в стопанския и нестопанския сектор и разсъждават върху собствените си интереси и умения, свързани с бъдещата им професионална реализация. Изготвят автобиография с цел кандидатстване за доброволческа работа. Продължителност: Две занятия по 45 мин. ...
Учениците ще научат какво означава хуманно отношение към животните. Те ще разберат, че тяхна отговорност е да се държат с уважение към животните. Учениците ще разработят и осъществят проект по темата и ще имат възможността след това да обсъдят смисъла и ефекта от него. Продължителност: Две занятия по 40 минути (урокът предвижда...
След като научат определението на уважение към себе си и другите, учениците ще имат възможност да разгледат и проявят уважение към собствеността в общността. Учениците ще проведат наблюдения в училище и ще отбелязват какво са установили, за да може по-лесно да разберат как да развият положителни навици към собствеността. Продължителност: Две занятия...
Урокът ще помогне на учениците да разберат разликата между герои и знаменитости. Продължителност: Едно занятие от 40 минути ...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X