Учениците разглеждат множество различни мнения за филантропията с добри намерения. Обръща се внимание на някои рискове при филантропията, например неправилна намеса, неправилен начин на изразяване и наивистичен подход. ...
Учениците анализират нуждата от организациите с нестопанска цел, проучват местни организации, които се борят срещу бедността в общността и дефинират значението на дарителство за местни общности. ...
Учениците дефинират нередовното и недостатъчно хранене и оскъдните ресурси. Предлагат различни решения, за да споделят недостатъчен ресурс. Работят по групи и обсъждат как да се грижат добре за оскъдните ресурси като например храна, вода и гориво. След това обсъждат как един или друг наш избор влияе на опазване на ресурсите. Продължителност:...
Учениците научават за спецификата в храненето в различните континенти. През темата за храната се засягат теми като толерантност, глобално и локално, еднообразие и многообразие, и пр. Учениците коментират спецификите на здравословното хранене и практиката в България в това отношение. Изправят се пред предизвикателството да дадат от своето време, умения и средства,...
Учениците преценяват начина си на хранене и гледат снимки на семейства по света и храната, която ядат в продължение на цяла седмица. Чрез подобряване на осведомеността и в процес на дискусия, те виждат културните и регионални различия. Обсъждат здравето, разходите и разпределението на храната по света. Продължителност: Едно занятие от 40 минути ...
По време на този урок учениците изработват рекламен плакат за кампания за продажба на закуски с благотворителна цел. Учениците разработват писма, с които търсят помощ от доброволци за събитието, което организират. Продължителност: Две занятия от 40 минути. ...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X