Урокът запознава учениците с „икономическия начин на мислене“ и концепцията за харчене, спестяване, инвестиране и даряване. Концепцията за дарителството и допринасянето за общото благо са включени в урока, както и стимулите за хората да харчат, спестяват, инвестират и даряват. ...
Учениците ще разберат какви са елементите на един добър бюджет и ще имат възможност да изготвят своя личен бюджет въз основа на реалистично прогнозирани месечни приходи и разходи. ...
Учениците ще да направят анализ и разтълкуват годишни отчети на фондации и организации с нестопанска цел и ще обсъдят основните термини засягащи темите бюджет, набиране и разпределение на средства. ...
Учениците ще задълбочат знанията си за поставянето на лични и финансови цели, както и за практиките за инвестиране и даряване. ...
Учениците ще разберат начините, по които парите могат да се използват: харчене, спестяване, инвестиране и даряване. Ще разберат колко е важно финансите да се планират разумно, за да се избегнат ненужни дефицити, огромни дългове и лоши кредити. Продължителност: 2 занятия от 40 минути ...
Учениците ще разберат, че нестопанските организации се конкурират с други организации с нестопанска цел за финансиране и за други ресурси в опит да реализират своите дейности и мисия. Продължителност: Едно занятие от 40 минути ...
Урокът представя пред учениците възможностите за оказване на помощ при природни бедствия. Урокът продължава темата за управление на лични средства, като поставя акцент върху оказване на подкрепа на пострадали при бедствия. Продължителност: Едно занятие от 40 минути ...
Учениците изготвят личен план на разходите въз основа на реалистично прогнозирани месечни приходи и разходи. Те организират кампания за набиране на средства и предоставят парите, набрани от класа, на благотворителна организация по техен избор. Продължителност: Три занятия по 40 минути ...
Този урок въвежда децата в разбирането, че хората имат различни представи/приоритети за това как да се харчат парите (или времето), както и за стойността на парите (или времето). Учениците сравняват начините, по които те биха искали да харчат парите си (или времето) и обсъждат разбирането за парите по света. Продължителност: Едно занятие...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X