Този урок въвежда децата в разбирането, че хората имат различни представи/приоритети за това как да се харчат парите (или времето), както и за стойността на парите (или времето). Учениците сравняват начините, по които те биха искали да харчат парите си (или времето) и обсъждат разбирането за парите по света. Продължителност: Едно занятие...
Учениците ще помислят и предлагат идеи за професии, които са част от всяка общност. На учениците ще им бъдат представени понятията професия със „стопанска“ и „нестопанска“ цел и те ще бъдат разграничени от доброволческия труд. Продължителност: Едно занятие от 40 минути. ...
Учениците научават какви са мотивите на хората да даряват време и труд, като се срещат с доброволци и провеждат интервюта с тях. Продължителност: Две занятия по 40 минути ...
Урокът включва симулация – игра, която помага на децата да разберат колко хора по света страдат от нередовно и недостатъчно хранене. Играта цели да събуди съпричастност към несправедливото и/или неравно разпределение на храната в световен мащаб. Децата научават, че храната не е разпределена поравно и обсъждат какво мислят, че могат да...
Децата работят заедно, за да направят пачуърк от хартия, който да покаже силните страни на групата, за да се направят някакви подобрения в квартала. Учениците разсъждават и дават предложения за техните лични възможности, както и за нуждите на общността и изготвят план на проект в полза на хората в квартала. Продължителност: Едно...
Учениците ще разграничават желанията от нуждите. Учениците научават разликата между желания и нужди, като извършват дейност, при която трябва да определят дали стремежът към вещите са желания или нужди. Децата ще научат, че има хора, които не могат да посрещнат основните си нужди. Учениците ще стигнат до консенсус за общественополезен проект...
Учениците се подтикват да се замислят как личните им действия влияят върху групата. Те се насърчават да генерират и разработят идеи за правила в класната стая. Продължителност: Едно занятие по 40 минути ...
Учениците предприемат действия за общото благо, за да се насърчи добротата в тяхното училище. Те раздават стикери с усмивки на другите или правят плакати, които поставят на различни места в училище с послания, насърчаващи към доброта или учат другите как да реагират на хулиганско и грубо поведение. Продължителност: Две занятия по 40...
Учениците организират в тяхното училище благотворителен базар за продажбата на закуски, мартеници, картички или други предмети. След базара учениците преброяват събраните пари и ги използват, за да купят подарък за някого в нужда или може да е за ползване от всички – украса на класната стая например. Те трябва да имат...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X