Учениците изготвят личен план на разходите въз основа на реалистично прогнозирани месечни приходи и разходи. Те организират кампания за набиране на средства и предоставят парите, набрани от класа, на благотворителна организация по техен избор. Продължителност: Три занятия по 40 минути ...
Учениците дефинират значението на понятието „общност“ и ще помислят за споразумение за организиране на общност в класната стая. Ще обмислят изборите, които правят, и отговорността им за тях. Ще изработят споразумение, което да регулира поведението им по време на часовете. Продължителност: Едно занятие от 40-минути ...
Този урок запознава учениците с определението за почтеност и аспекта му да останеш верен на себе си. Урокът изследва по какъв начин хората могат да бъдат честни със себе си. Учениците обсъждат как да бъдат честни със себе си и да поемат лична отговорност. Продължителност: едно занятие по 40 минути ...
Целта на този урок е да въведе учениците в особеностите на приказките като жанр. Учениците опознават положителните и отрицателните черти на героите и универсалните теми в приказките за Пепеляшка. Планът за филантропия се въвежда с този урок и се провежда през следващите седмици. Продължителност: Три занятия по 40 минути ...
Учениците ще разберат, че техните действия и поведение ще останат за спомен на бъдещите поколения. Те ще осъзнаят важността на рециклирането и разумното използване на ресурсите за общото благо. Учениците посочват начини да направят рециклирането част от ежедневието си. Продължителност: Две занятия по 40 минути ...
Да се насърчат учениците да разберат, че да бъдем в група изисква да работим заедно, да се разбираме, да разрешаваме конфликти и заедно да се забавляваме. Продължителност: Едно занятие по 40 минути ...
Да се определят организациите със стопанска и нестопанска цел и да се разгледат различните кариери, които съществуват в тези сектори. Учениците ще подготвят въпроси и след това ще проведат интервюта с хора, които работят в такива организации. Продължителност: Две занятия по 40 минути ...
Учениците си сътрудничат при изпълнението на общ за класа проект – приготвяне на сандвич. Всеки от тях трябва да донесе по една съставка за сандвича. Продължителност: Две занятия от 40 минути. ...
Този урок въвежда децата в разбирането, че хората имат различни представи/приоритети за това как да се харчат парите (или времето), както и за стойността на парите (или времето). Учениците сравняват начините, по които те биха искали да харчат парите си (или времето) и обсъждат разбирането за парите по света. Продължителност: Едно занятие...
Учениците ще помислят и предлагат идеи за професии, които са част от всяка общност. На учениците ще им бъдат представени понятията професия със „стопанска“ и „нестопанска“ цел и те ще бъдат разграничени от доброволческия труд. Продължителност: Едно занятие от 40 минути. ...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X