Този урок е насочен към това да се разбере какво е филантропията. Дейностите, при които учениците опознават себе си и съучениците си, като използват понятия от филантропията, ще им дадат полезни възможности по-нататък за проекти за добиване на знания и умения свързани със службата другите. Целта на този урок е учениците...
Учениците ще да направят анализ и разтълкуват годишни отчети на фондации и организации с нестопанска цел и ще обсъдят основните термини засягащи темите бюджет, набиране и разпределение на средства. ...
Учениците се информират от различни източници за живота и работата на Мартин Лутър Кинг. Те се запознават с неговите идеи за работа в полза на обществото и за идеята да се прави добро за другите. Учениците научават, че дейността в полза на обществото и стъпките за подобряването на състоянието му, предприети...
На това занятие учениците ще набележат местна, регионална и/или национална организация застъпническа организация. Ще проучат избраната организация и ще разработят стратегия за планирани действия, с които да помогнат на други да подемат каузата/каузите на тази група/организация, като за целта използват метода на редакционните писма или друг вид застъпничество. ...
Учениците ще определят кои са техните лични причини да даряват, ще направят преглед на особеностите и нуждите на общността, ще наберат средства за благотворителен проект и ще създадат комисия за безвъзмездно отпускане на средства, която ще определи получателите на сумите за подпомагане. ...
Учениците изучават компонентите на балансираната диета и следят хранителния и тренировъчния си режим за определен период от време. Определят каква е наличността на здравословни храни в училище, в квартала и у дома. Четат и дискутират статии в медиите за влиянието на начина на хранене върху спортните постижения. ...
Учениците правят разлика между „филантроп“ и „известна личност“; запознават се дейността на филантроп и пишат официално писмо до него/нея; съставят въпроси, които спомагат за по-лесното разбиране на мотивацията на филантропите да работят за общото благо. Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...
Учениците ще преминат през процеса на идентифициране на потребностите на общността и вземане на решения въз основа на неотложността на потребностите. Учениците ще преминат през процеса на планиране, ще разработят и изпълнят собствени проекти в полза на общността. Ще направят оценка на разработения проект с помощта на таблица за оценяване и...
Учениците научават или си припомнят понятията „договор“ и „обществен договор“ и обсъждат важната роля, които изпълняват правилата в насърчаването на общото благо. Учениците правят сравнения между обществен договор и участието в игри (очаквания, правила, доверие и взаимоотношения). Продължителност: 3 занятия по 40 минути. ...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X