Учениците затвърждават понятието за общо благо/обществена полза, както и откриват чертите от характера на „обикновените” герои, които работят за промяна на живота на другите. Продължителност: два занятия по 40 минути. По преценка на учителя – 3 урока, като в третия урок учениците могат да разработят разказ в картинки (сториборд). ...
Учениците посочват проблеми в училището или общността, за чието решаване мислят, че биха имали смелостта да се борят. Продължителност: едно занятие от 40 минути ...
Учениците разсъждават как обичайно прекарват един почивен ден. Те планират как да го прекарат, като заменят обичайните рутинни задачи с дейности в нечия подкрепа и благотворителни проекти. Разглеждат ползите и „цената на избора“, свързани с това да пожертваш свободното си време в името на общото благо/ на другите. Продължителност: Две занятия по ...
Учениците дефинират понятието за смелост, установяват разликите между смелост и героизъм и осъзнават, че смелостта е необходима, когато правим труден и важен избор. Продължителност : Две занятия по 40 мин. ...
Урокът помага на учениците да разберат как да използват мнението и гласа си, за да се застъпват за каузи, които смятат, че са важни. Те научат как медиите отразяват застъпнически кампании и темата за гражданските организации и промяната, която те предизвикват. Продължителност: 2 или 3 занятие по 40 мин. ...
Учениците ще открият как известните личности показват грижата си за обществото, като даряват от времето, уменията и средствата си и извършват действия в подкрепа на конкретни каузи. Урокът дава възможност на учениците да започнат да мислят за какво те биха проявили грижа. Продължителност: едно занятие по 40 минути ...
Учениците идентифицират рискове за здравето, разглеждайки документи и ще разгледат обичайния си хранителен режим в рамките на 24 часа. Те ще анализират хранителното съдържание и ще обсъдят защо хранителните режими се различават според културата, региона и икономиката. Продължителност: едно занятие от 40-минути ...
Учениците обсъждат един цитат за благодарността и разсъждават за връзката между загриженост и благодарност. Продължителност : Едно занятие от 40 минути ...
Учениците изготвят личен план на разходите въз основа на реалистично прогнозирани месечни приходи и разходи. Те организират кампания за набиране на средства и предоставят парите, набрани от класа, на благотворителна организация по техен избор. Продължителност: Три занятия по 40 минути ...
Учениците дефинират значението на понятието „общност“ и ще помислят за споразумение за организиране на общност в класната стая. Ще обмислят изборите, които правят, и отговорността им за тях. Ще изработят споразумение, което да регулира поведението им по време на часовете. Продължителност: Едно занятие от 40-минути ...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X