Учениците правят разлика между „филантроп“ и „известна личност“; запознават се дейността на филантроп и пишат официално писмо до него/нея; съставят въпроси, които спомагат за по-лесното разбиране на мотивацията на филантропите да работят за общото благо. Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...
Учениците по групи изготвят и представят мултимедийна презентация за избран от тях филантроп, който с действията си е направил света по-добро място за живеене; оценяват по зададени критерии презентациите на съучениците си. Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...
Учениците представят по креативен начин синтезирана биографична информация за филантропи и дарители. Урокът е част от цялостната тема за идентифициране и запознаване с дейността на филантропи от миналото и съвремието. Конкретният продукт от този урок е портрет на избрани дарители в мерена или немерена реч. Продължителност: Едно занятие от 40 мин. ...
Учениците ще разберат начините, по които парите могат да се използват: харчене, спестяване, инвестиране и даряване. Ще разберат колко е важно финансите да се планират разумно, за да се избегнат ненужни дефицити, огромни дългове и лоши кредити. Продължителност: 2 занятия от 40 минути ...
Учениците ще помислят за това какво означава да си изключен или незачитан в общността и ще разработят изследване за климата в училище, за да идентифицират отделните лица или групи в училищната общност, които се чувстват изключени или незачитани. Продължителност: Две занятия по 40 мин. ...
Учениците научават защо хората бягат от домовете си и какво други отделни лица и организации с нестопанска цел правят, за да оказват подкрепа на тези уязвими хора и да им помагат да изградят отново живота си. С помощта на видео филм учениците добиват представа какъв е животът на бежанците, с какво...
Учениците изследват въпроса за образованието като право, до което не всеки има достъп. Планират и изпълнят доброволчески проект, за да помогнат повече хора да имат достъп до образование. Продължителност: две занятия от 40 минути ...
Учениците дефинират нередовното и недостатъчно хранене и оскъдните ресурси. Предлагат различни решения, за да споделят недостатъчен ресурс. Работят по групи и обсъждат как да се грижат добре за оскъдните ресурси като например храна, вода и гориво. След това обсъждат как един или друг наш избор влияе на опазване на ресурсите. Продължителност:...
Учениците участват в игра, чрез която се запознават с разликата между права и привилегии и която тества предположенията им относно основните права. Те получават знания за образованието като право, което не е достъпно за всеки. Продължителност: eдно занятие от 40 минути. ...
По време на този практически урок учениците ще засадят дървета и ще имат възможност да научат как човекът може да въздейства положително върху околната среда. Продължителност : 4 или 5 занятия по 40 минути (по преценка на учителя) ...
© Всички права запазени 2024 @ Learningtogive.bg
Програмиране: We Work With You
Дизайн: Studio X